Hulp – 't Scheldt

Hulp

Waar heb je hulp bij nodig?

Dit duurt meestal 15 minuten. Kwestie van een goede tas koffie nuttigen of een pintje drinken en terug de website bezoeken.

Hier kunnen we u niet bij helpen. We adviseren u dringend om deze pagina (klik) eens te lezen.

Geen punt. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via tscheldt.be/mijn-account/lost-password

Je kunt via de knop ‘Anoniem Nieuws Melden’ alles naar ons sturen. Wij zien niks persoonlijks van jou. Je kunt wel je e-mailadres achter laten, zodat wij je nog vragen kunnen stellen (of voor als er een document mist bijvoorbeeld). We zullen nooit zomaar jouw gegevens openbaren.

Onderaan elke nieuwsbrief die u per e-mail ontvangt van ons, staat een knop om uzelf uit te schrijven. Hiermee voldoen we aan de GDPR wetgeving.

Op dit moment niet, maar we werken eraan. 

U kunt wel betalen met: Bancontact, Sofort, iDeal en Creditcard.

In principe niet, maar we maken wel eens een uitzondering. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken met [email protected] 

Als u uw lidmaatschap wilt kopen uit naam van uw bedrijf, dan kunt u uw bedrijfsgevens invullen op

www.tscheldt.be/mijn-account/edit-address/facturatie/

Mail ons voor een nieuw factuur naar [email protected]

Awel, dan mail je ons toch gewoon? [email protected]

We zijn een kleine redactie, dus kunnen niet 24/7 support geven, maar we doen ons best.