Waar heb je hulp bij nodig?
Dit duurt meestal 15 minuten. Kwestie van een goede tas koffie nuttigen of een pintje drinken en terug de website bezoeken.
Hier kunnen we u niet bij helpen. We adviseren u dringend om deze pagina (klik) eens te lezen.
Geen punt. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via tscheldt.be/mijn-account/lost-password
Je kunt via de knop ‘Anoniem Nieuws Melden’ alles naar ons sturen. Wij zien niks persoonlijks van jou. Je kunt wel je e-mailadres achter laten, zodat wij je nog vragen kunnen stellen (of voor als er een document mist bijvoorbeeld). We zullen nooit zomaar jouw gegevens openbaren.
Onderaan elke nieuwsbrief die u per e-mail ontvangt van ons, staat een knop om uzelf uit te schrijven. Hiermee voldoen we aan de GDPR wetgeving.
Op dit moment niet, maar we werken eraan.
U kunt wel betalen met: Bancontact, Sofort, iDeal en Creditcard.
In principe niet, maar we maken wel eens een uitzondering. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken met [email protected]
Als u uw lidmaatschap wilt kopen uit naam van uw bedrijf, dan kunt u uw bedrijfsgevens invullen op
www.tscheldt.be/mijn-account/edit-address/facturatie/
Mail ons voor een nieuw factuur naar [email protected]
Awel, dan mail je ons toch gewoon? [email protected]
We zijn een kleine redactie, dus kunnen niet 24/7 support geven, maar we doen ons best.