1032 Actueel 4 – 't Scheldt

1032 Actueel 4

De manier waarop Brussels Airlines met zijn klanten omgaat is wraakroepend: om zoveel mogelijk stoelen te kunnen plaatsen. Zij zouden best alleen maar tickets verkopen aan mensen die niet langer zijn dan 1,5m. Wie groter is zit zeer ongemakkelijk. Niet alleen is het wegens tekort aan ruimte zeer ongemakkelijk vliegen maar de service is beneden alles.

Een boeking voor Florence werd omgeschakeld naar Lufthansa. Brussel-Munchen-Florence en Florence-Frankfurt-Brussel. De prijs voor dat ticket h/t bedroeg € 99. Men kreeg zowel op de heen- als bij terugvlucht een snack aangeboden en een gratis drink.

Bij de vlucht naar Porto (€ 298) deelde het Brusselsairticket al brutaal mee dat je geen snack noch drink krijgt. Jammer dat ze er niet aan toevoegden dat je je benen in de nek van je vóórgebuur moest leggen wegens onvoldoende plaats tussen twee rijen.

Brussels Airlines heeft totaal verkeerd geïnvesteerd in Congo waardoor er hier besparingen moeten gebeuren over heel de lijn. Zodanig dat de ruimte in een vliegtuig die voorbehouden is voor het vliegpersoneel om even te kunnen uitrusten zal worden afgeschaft om meer stoelen te kunnen plaatsen.

Men – voor alle duidelijkheid: het personeel – begint zowaar te vrezen/hopen dat de maatschappij zo vlug mogelijk failliet zal gaan. Of, een gezondere oplossing: dat de huidige bazen een stamp onder hun broek krijgen. Wanbeleid is troef. Net zoals bij Sabena.

BRUSSELS AIRLINES

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *